asimstory

Alla inlägg under maj 2012

Av Isabella - 31 maj 2012 19:36

euphoria <3

Av Isabella - 28 maj 2012 18:38

för att hylla vår svenska stolthet Loreen har jag gjort henne i sims 3 & sedan gjort en gif av det: 
www.picasion.com
www.picasion.com 

Av Isabella - 28 maj 2012 09:44

Denna månad kan ni nå min blogg på asimstory.tk också! 
Fixat det nyss!
Besöker ni bloggen ofta kan ni ju lägga till den som favorit!
KRAM
 
   




Av Isabella - 26 maj 2012 20:01

svart: det jag berättar. 
rosa: Felicy 
Grön: Patrick
 
 

"det här är jag, Felicy. En helt vanlig tjej förutom att jag är...fattig,"

"det här är min pappa, han gör verkligen allt för mig. Han har precis tagit jobb som barnpassare"
   



"som när en brand inträffade förra året, släckte han den själv. Ja min pappa är riktigt modig också"




-vad är det pappa?
-Jo, jag har tagit jobb som barnpassare och ska iväg på en kurs i två dagar, du klarar dig va? 
-jadå, oroa dig inte. Förresten, jag går och lägger mig nu. 

   


"åh vad jag är hungrig.. Tur att pappa äntligen hittat nåt jobb"

-pappa, jag åker till skolan nu.
-lycka till första dagen i nya klassen! Jag kommer hem på onsdag så vi ses då, puss! 

undrar vad de kommer tycka om mig i skolan.

  
    
Felicy känner sig rätt trött efter sin första skoldag. 
"tänk att ingen pratade med mig, nå.. Vad hade jag förväntat mig?" 
     

Det var mycket bättre när mamma fanns, när vi hade pengar & när jag var barn. 
"När jag hade kompisar och slapp att gå hungrig"




Det är nu onsdag kväll och ingen har fortfarande pratat med Felicy. 
"Just det, skulle inte pappa kommit hem nu?"
Vart är han?   
    



Av Isabella - 17 maj 2012 15:30

Ja, en video (kanske till och med med röster) är på väg! 
Håller på att spela in den nu.
Får se hur videokvaliteten blir, redigerar bara i moviemaker.

Men , håll utkik.
Lägger upp videon antingen idag eller imorgon!

   

Detta är huset de ska bo i! 

Av Isabella - 9 maj 2012 09:16

Hej, jag är hemma från skolan idag i och med att jag inte mår så bra. 
Jag kommer därför ha lite tid att spela en stund i brist på annat.
Kommer nog spela med någon "vanlig" familj och renovera nåt hus.
Kanske blir en ny historia, får se!

   

ONLINE JUST NU!

antal besökare sedan start!

Presentation


Hej! Välkommen till min alldeles egna simsblogg!
Mitt namn är Isabella, en ganska vanlig tjej på 14 år!
Helt besatt av sims 3 är vad jag är och mycket av min lediga tid går till spelet!
Här bloggar jag om mitt spel, tips & nya expansionspaket!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Do you speak another language?

sommar!

uppdatering och design kommer ligga lågt under sommaren, tar lite ledigt från bloggen & semestrar!
Som vanligt igen efter skolstart!


Ovido - Quiz & Flashcards