asimstory

Alla inlägg under september 2012

Av Isabella - 3 september 2012 10:56

hade gjort en jättebra familj och allt till Ondska, hade tagit foton och allt till ungefär halva första delen. 

Sedan skulle vi iväg och handla irl så jag sparade familjen och stängde av datorn som vanligt. 

Sen när vi kom hem typ tre timmar senare eller nåt så skulle jag spela och ta de sista korten, och så var familjen borta. 


Vad kan det bero på? nåja, ska knåpa ihop en ny familj nu när jag är hemma från skolan och är sjuk. 

Btw, har sunlit Tides nu. Omg, vad jag älskar det. 


RANDOM PICTURE: 

 

ONLINE JUST NU!

antal besökare sedan start!

Presentation


Hej! Välkommen till min alldeles egna simsblogg!
Mitt namn är Isabella, en ganska vanlig tjej på 14 år!
Helt besatt av sims 3 är vad jag är och mycket av min lediga tid går till spelet!
Här bloggar jag om mitt spel, tips & nya expansionspaket!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Räknare

Do you speak another language?

sommar!

uppdatering och design kommer ligga lågt under sommaren, tar lite ledigt från bloggen & semestrar!
Som vanligt igen efter skolstart!


Ovido - Quiz & Flashcards